2013. október 15., kedd

A blog születésnapjára




Ez most csöpögni fog, nyúlós lesz, és pont olyan, amire normális esetben azt mondanám, hogy fúj b@zmeg. És ez egy tök normális eset...

Mégis azt gondolom, hogy van motiváció bennem arra, hogy egy pillanatra megálljak, és körülnézzek. Ez a blog életem legnehezebb időszakában született. Stressz levezetésének céljával, illetve a kínzó grafomániám kedvéért. Sokat voltam és vagyok egyedül, arra is jó. Meg gondoltam, majd meg tudom mérni, hogy mennyire merek odaállni komolyabb ügyekért, és mennyire vadászom a népszerűséget. Mindkettőből volt sok. Egyik kellemes meglepetés, mert nem hittem eleinte, hogy megosztó témákban is képes leszek. A másik nem meglepetés. A gimnáziumi magyartanáromnak lett igaza, egy jó poénért néha eladom a lelkem. Fel kell ismerni, hogy így van.

A blog fogadtatása teljesen valószerűtlen. Ma 1 éve, hogy az első gondolatokat kitettem. Az eddig megírt kb 35 posztot közel 29.000-szer néztétek meg. Egy év alatt több, mint 600 ember csatlakozott a FB csoporthoz, amiből kétszáz valahány ismerősöm van csak... Száz és száz komment. Néha viták, hálistennek ellenvélemények. Rengeteg röhögés, iszonyatosan sok kedves visszajelzés, bátorítás, tanács, ötlet, kritika. Nehány cikk megjelent máshol is, és asszem megtanultam sok mindent. Még magamról is. Például azt, hogy nem szégyellek akár személyes érzelmeket is kifejezni, vagy megmutatni.

Nemtom továbbra sem, mi a pontos célja a blognak, lettünk egy páran, és számomra nagyon fontos témákban megismertem elképesztő sok véleményt. Erre nem számítottam, arra pláne nem, hogy ezeknek együtt micsoda hatásuk tud lenni.

A további csöpögés elkerülése végett csak meg akarom köszönni, és kész :))

Köszönetképpen (és hogy a lelkem eladása se maradjon el) álljon itt az abszolút kedvenc levelem a Rejtő-könyvek egyik legnagyobb tanárától (pedig alig akad egyáltalán szereplő, aki ne az volna), minden idők legkomolyabb aláírásával, a Piszkos Fred közbelép elejéről:




3. számú levél:

AKAR ÖN VILÁGHÍRŰVÉ LENNI?
AZT SZERETNÉ, HA CSODÁLNÁK ÉS TISZTELNÉK? 
HA MILLIÓK EMLEGETNÉK A NEVÉT?
ÉS HAJLANDÓ ILYESMIÉRT JELENTŐS PÉNZÖSSZEGEKET ÁLDOZNI? 
SZERINTEM EZ EGY NAGY MARHASÁG ÖNTŐL!


Minden tisztelet nélkül
B. KNOX
természetimádó, mormon prédikátor, a Mazdaznan
Egyesület Dalárdájának baritonistája.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése