2013. február 26., kedd

A macskám beszól

A macskám megállt a lépcső közepén, és mintegy 3 perc terjedelemben, betonideg arckifejezéssel, tikkelő egyik szemmel és idegesen rángatózó farokkal elnyújtott nyávogásba kezdett. Ezt néha keverte vakkantó rövidekkel és olyan murrogásokkal, mint amikor lefullad a kávédaráló. Egy helyben állt, a hátán a szőr egyesével megszámolható. A sajátos testbeszéddel kísért elképesztő nyelvén a hobbiállat, akire mértékkel, de odaadóan költök, szeretem, ápolom, etetem, nyitom-csukom bmeg az ajtót tízszer, mert elöl, bejön hátul kimegy, és persze ott áll, és követeli - nos ez az állat, aki a lakótársam, pár perce a tudomásomra hozta a következőket. 

Szabad fordításban idézem:

- Úgy gondolom, te meg én kedveljük egymást. Kölcsönösen a másik igényeit tiszteletben tartva élünk együtt. Szimpatikus ember vagy, mert nem bántasz, adsz enni, és megsimogatsz, amikor azt akarom, hogy megsimogass. Megjegyezném, én cserébe csendesen viselkedem, amíg alszol, és magától értetődően tiszta és rendezett állat vagyok. Jellemzően csendes és nyugodt életet élek, mérsékelten igénylem a közeledésedet, de elégedett és boldog vagyok veled. A nagylelkűségedért cserébe kivételesen lehetőséget biztosítok a számodra, hogy 5, azaz öt percen belül lemenj ezen a lépcsőn, és az általános higiéniai sztenderdek figyelembe vételével a felháborítóról minimum az elfogadhatóra módosítsd az almom és környékének állapotát. Nem részletezem, hogy ez mindkettőnk érdeke, és azt sem, mennyire mélységesen rangomon alulinak találom nem hogy a jelenlegi viszonyokat, de már azt a tényt is, hogy arra kényszerítesz, hogy erről önmagában beszélni legyek kénytelen. Méltóságomat nyilvánvalóan sértő, arcpirító szemtelenség, amit tettél, és a legnagyobb önuralom tanúsítása mellett kérlek arra, hogy felszámold ezt a kritikán aluli helyzetet. Az együttműködésedet természetesen az elszomorító körülmények ellenére is nagyon köszönöm. Engedelmeddel most lepihennék.


**

Lementem megnézni. Kurvára igaza volt. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése